maanantai 5. maaliskuuta 2012

Tennis

Pääsin joukkueeseen!! Mä oon nii innoissaan :D En oikeestaan oo koskaan sen pahemmin tennistä pelannu ni olin aika yllättynytkin et pääsin joukkueeseen ;D Mut harjottelin kavereitten kans melkeen joka päivä koulun jälkeen ni luuliski et pääsis... Try outeissa oli vajaa 30 tyttöä (pojilla oli eri aikaan) ja valmentaja valitsi 16 joukkueeseen joista 12 pelaa peleissä ja neljä jäljellä pelaa jos joku on kipee jne. Kahdeksan parhaan tulos lasketaan koulun tulokseen. Ja arvatkaas kuka on kahdeksan parhaan joukossa!!! ;) Viime viikolla pelattiin toisiamme vastaan joukkueen kesken ja valmentaja valitsi kahdeksan parasta. Tänään oli tarkotus pelata viel noitten kahdeksan kesken niin kaikilla on oma numero eli kuka on ykkönen jne. Mut tääl on ollu koko viikonlopun ja tänäänkin vielä huono ilma ja harkat peruuttiin ukkosen takia... Harmittaa... Mut nyt mul on aikaa kirjottaa tänne ;D

Lauantaina olin muutaman kaverin kans shoppailemassa ja hostäidin kans vietiin mun mekko korjattavaks. Olkain oli liian pitkä... Mitään muuta ei oikeen tapahtunu viikonloppuna. Mun oli tarkotus harjotella tennistä mut sato koko ajan ni en viittiny mennä. Katoin sit vaa leffoja haha :D Tää viikko on kiireinen koska on harkkoja, kuoron konsertin kenraaliharkat ja konsertti, meen taidegalleriaan yhteen tapahtumaan koska mun työ valittiin sinne (meijän koulusta valittiin 8), perjantaina nään aluevalvojan ja lauantaina meen muotinäytökseen kaverin kanssa :)

-Milla

8 kommenttia:

  1. Onnittelut joukkueeseen pääsystä! Mukavaa, että on löytynyt uusia harrastuksia... Ja onnittelut myös taidenäyttelyyn pääsystä, laitathan kuvan sun työstä ja muistakin töistä tänne??!!?? Kevät alkaa pikkuhiljaa hiipiä tänne suomeen, vaikka nytkin aamulla (klo 9) on vielä 10 astetta pakkasta, mutta aurinko paistaa ja päivällä on varmaan jo nollakeli. Terveisiä meiltä kaikilta!!
    -Johanna-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitan kuvan mut muista töistä on vähän vaikeempi koska ne on koulussa eikä meillä oo oikeen ottaa kameraa kouluun.. varmaan.. tai mulla on koska oon vuosikirjaa tekemässä mut kuitenkin :D Haha täälläpä on shortsikeli :D

      Poista
  2. Mahtavaa Milla! Pelataanko siellä tennistä vain ulkona, eikö siihen löydy hienoa sisähallia? Odotan myös kuvia taidenäyttelystä....

    ♥ äiti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tennistä pelataan ulkona tai jossain on varmaan maksullisia sisäkenttiä. Oletatko sä tosiaan et koulusta löytyy kaikki hienot sisähallit tennikselle ym?? :D Mitäs mun lukiosta suomessa löytyy? ;)

      Poista
  3. Hyviä tuloksia kaikella ritamalla
    Nyt on hyötyä tanssien ja voimistelun tuomasta ketteryydestä tenniksessä
    Lisäksi taitaa olla pelisilmääkin, joka on luontainen kyky ja kaikilla sitä ei ole
    Muista myös lepo,siinä kehitys tapahtuu kuormituksen jälkeen

    EH

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistan levon :) Ja oon aika paljon harjotellu täällä niin sillai varmaan pääsin joukkueeseen :D en tosta luontaisesta kyvystä niinkään tiiä.. haha

      Poista
  4. Hienoa Milla! taas uusi harrastus sinulla. Taidenäyttelyynkin olet saanut maalauksesi. Sinulla on kyllä lahjoja vaikka mihin! Täällä tosiaan kevättä ilmassa, lunta on vielä paljon.
    Oikein hyvää jatkoa sinulle!
    Terv. "nike"

    VastaaPoista