sunnuntai 25. maaliskuuta 2012

Kolmen viikon kuulumisia

Laskin täs et en oo kolmeen viikkoon kirjottanu.... ei oo ollu aikaa, sori!! :/ Tän viikon oon ollu kipee. Tulin kipeeksi maanantaina mut menin silti harkkoihin koska tiistaina oli peli. Ja tiistaina pelasin pelissä ja keskiviikkona menin 3,5 tunnin vapaaehtosiin harkkoihin. Meillä oli puolikas päivä koulussa ni sen takii ne oli vapaaehtoset. Ei ollu iltapäivällä erillistä koulubussia urheilijoille ja kaikki ei voi kävellä kotiin ni ei voi pitää pakollisia harkkoja... Mut kuitenkin torstaina oli sit ihan järkyttävä olo mut menin silti kouluun. Koko päivän en voinu oikee keskittyy mihinkään ja pyörrytti jne. Menin kouluun vaan sen takii et halusin pelata torstaisessa pelissä mut koulun jälkeen oli niin kipee olo et en kyl sit menny pelaa.... harmitti niin paljon!! Tulin kotiin ja nukuin koko loppu päivän. Perjantaina olin kyl taas niin tyhmä et menin kouluun ni tulin sit kotiin kahden ekan tunnin jälkeen kosk ei mun ollu mitään järkee olla koulussa niin kipeenä. Ja mähän en tiiä et oliko mulla kuumettaa minään päivänä koska mun hostperhehän ei omista kuumemittaria ;D ne sanos et kyl sen ite tietää millon on kipee... en tienny mitä tohonki sit olis voinu sanoo, olin niin hämmästyny kun joku ei omista kuumemittarii! Perjantainakin nukuin sit koko päivän joten en päässy YFU:n washingtonin retkelle minkä olin jo maksanu.... Vähän harmitti mut kyl mä mielummin jäin kotiin siin kunnos. Lauantaina menin hostisän kanssa rantatalolle ja siel rentouduttiin vaan ja tultiin tänään kotiin. Nyt on jo paljon parempi olo :)

Sit toiseen ei niin kivaan asiaan... sain silmälasit koska en nää kunnolla ja mulla alko olee melkee joka päivä päänsärkyä... Mut ei mul kyl lasei oo ku vaan piilolinssit. Oon niin yllättyny kun täällä varmaan joka toisella oppilaalla on piilolinssit :O Onks amerikkalaisten näkö jotenkin huonompi?? :D Olisin ostanu lasitkin mut en löytäny sopivii haha :D

Sit vähän kivempiin juttuihin! Tääl on ihan suomen kesä ilma!! Kivasti poltin naaman ekoina lämpiminä päivinä kun en tajunnu et voin polttaa ihon maaliskuussa...! Mut oon nyt kivasti ruskettunu sitten :D Jaloissa on kyl tyhmät rusketusraidat shortseista ja lenkkareista koska meil on tennisharkat joka päivä. Ja käytän aurinkolaseja harkoissa ni kivat aurinkolasi rusketusrajat naamassa sit haha :D Ei enää kyl kosk otin aurinkoo ilman lasei ;)

Kaks viikkoo sitten lauantaina menin kaverin muotinäytökseen ja se kesti koko päivän. Sunnuntai meni tennistä pelatessa kavereitten kanssa. Meil oli tennis joukkue kuvatkin yks päivä. Tääl kaik kuvaukset on kauheen kalliita :O En ny muista kui paljon se oli mut kuitenki. Viime viikolla mentiin kattoo Wicket musikaali Norfolkiin. Se oli aivan mahtava! Oon nähny sen ennenkin mut voisin kattoo sen vaik kui monta kertaa :)) Viime viikonloppuna mentiin Pennsylvaniaan joten melkeen koko viikonloppu oli autossa istumista... Ainiin oltiin siel taidenäyttelyssäkin jost kerroin :) Siel oli toisenkin suomalaisen vaihtarin (lindan) työ ni olin vähän yllättynyt kun näin hänet siellä! Laitan kuvii tenniksestä myöhemmin...




Rannalla taidenäyttelyn jälkeen





Wicked musikaalissa


-Milla

2 kommenttia:

  1. On se ihme kun ei ole kuume mittaria. Näön tarkastus ja lasit taitaa olla lopuksi hyvä asia jos päänsärky hellitti.
    Hienoa päästä rentoutumaan,palautumaan niin tennis pelitkin menee hyvin.
    Onko tenniksessä tullut voittoja?
    Onnen peleihin sekä kouluun.

    VastaaPoista
  2. Nyt on ollu vähemmän päänsärkyä ni kyl mä uskon et se johtu silmistä. Tenniksessä on tullut voittoja ja häviöitä, laitan tarkemmin jossain postauksessa sitten :D ja kiitos! :)

    VastaaPoista