maanantai 20. helmikuuta 2012

18!!

Nyt onkin kulunut piiiitkä aika kun oon kirjottanu viimeks... on tapahtunu niin paljon kaikkee et en oo vaan ehtiny olee koneella niin paljoo. Ja tänne kirjottanminen ja kuvien lataaminen kestää ain nii kauan hah :D Mut mul oli synttärit helmikuun alussa ja kiitos kaikille korteista ja lahjoista!! :)) Synttäreinä oli normaali koulupäivä ja koulun jälkeen pelasin kaverin kanssa tennistä. Illalla avasin lahjoja ja mentiin hienoon ravintolaan syömään perheen kanssa. Oli kivat synttärit mut vähän erilaiset kuin oon aina kuvitellu mun 18-vuotis synttäreiden olevan...











Viikonloppuna viikko sitten näin mun aluevalvojan ja mentiin syömään ja pedikyyriin. Perjantaina koulussa oli pep rally mikä oli mun mielestä parempi kun sylsyllä ollut. Urheilijat käveli salin poikki ja mä olin sit mukana kävelemässä voimistelu joukkueen kanssa. Syksyllä olin vaan katsomossa. Siel oli kaikkii kisoja ym. Lauantaina oltiin koko päivä shoppailemassa hostäidin ja olivian kanssa. Ostettiin kaikkee ring danceen. Mekon mä ostin jo joululomalla mut lauantaina löysin korvikset, laukun ja kengät :D Sunnuntaina nukuin melkeen koko päivän... tuli valvottua vähän liian pitkään lauantaina... Illalla sunnuntaina menin kavereitten kanssa kirkon nuorisoryhmän tapaamiseen (youth group), vähän hassulta kuulostaa toi suomennos ;D Voi kuulostaa tylsältä mennä kirkkoon mut se on aaaaivan erilaista kun suomessa! Ainiin lauantaina satoi lunta illalla ja sunnuntai aamuna oli lunta maassa!! :O Ja just pari viikkoo sitten olin ulkona shortseissa... täytyy sanoo et ilmasto on tosi outo täällä...













 Viime viikolla oli paljon kaikkee koulujuttuja niin arki-iltoina ei ollu paljon aikaa tehä mitään... Perjantai iltana mentiin kavereitten kanssa Mr.Tallwood tapahtumaan kouluun, missä n. 10 poikaa kilpaili kuka on tän vuoden mr. tallwood. Vähän niinko missikilpailu pojille. Siel oli niin hauskaa!!! En oo pitkään aikaan nauranu niin paljon :DD Sielt ei oo kuvia koska mun kaveri otti kuvii kosk hänellä oli parempi kamera enkä oo saanu viel kuvia häneltä. Viikonlopun vietin kaverin luona :) Lauantaina pidettiin ''leffapäivä'' (ei voi oikee sanoo leffailta kosk katottii leffoi melkee koko päivä ;D) Katottiin kaikki twilight leffat, joita en oo koskaan ennen nähny :) Tykkäsin kyl niist mut ei ne kyl mun lempileffoja oo... :D Mun kaveri on malli joten hänellä oli harjoitukset iltapäivällä seuraavan päivän muotinäytökseen joten mentiin sinne. Sunnuntaina mentiin hänen muotinäytökseen jonka teemana oli häät. Siel oli kaikkee häihin liittyvää ni maisteltiin erilaisii hääkakkuja, kokeiltiin sormuksia ja ym. Oli hauskaa vaik en ihan vähään aikaan naimisiin ookkaan menossa ;D










Tää viikonloppu oli pitkä viikonloppu koska tänään on presidentin päivä. Tänään pelasin koko iltapäivän tennistä parin kaverin kanssa koska tällä viikolla on try outs tennis joukkueeseen ja valmentaja ottaa vaan 12 parasta!


-Milla

6 kommenttia:

  1. Hienoa kun löytyy paljon erilaista tekemistä, onko tennis nyt vakava harrastus?
    Amerikkalaisissa elokuvissa häät ovat aina mahtipontiset joissa mikään ei ole pientä, saiko näytöksestä saman vaikutelman?
    Mukavaa talven-kesän-talven jatkoa.
    Nina

    VastaaPoista
  2. Ikimuistoinen 18-vuotissyntymäpäivä ♥.... kaukana kotoa, juhlitaan sitten kesällä täällä koti-Suomessa. :) Eipä tuon lumen takia tarvitse vielä suksia kaivaa esille. ;D Pääsitkö tuomaristoon Mr Tallwood-kilpailussa?

    Halauksin, äiti

    VastaaPoista
  3. Ottakaa te vaan sitä lunta enemmänkin sinne USA:han niin me säästytään lumitöiltä. :D Täälläkin on jo kohta kesä kun ulkona oli yks aamu +2,7C.

    VastaaPoista
  4. Nina: Noo en mä kauheen vakavasti täällä mitään harrastuksia ota mut kyl mul tavotteen päästä perhaiden joukkoon :) valmentaja ottaa joukkueeseen 12 parasta joten oon harjotellu jonkun verran et pääsen mukaan :) näytöksestä sai todellakin sellasen kuvan haha!! :D

    Äiti: Todellakin juhlin sit viel suomessakin :D yleisö äänesti voittajan ja kyl paras voitti!! :D

    Kalle: Haha kyl mä uskon et tääl amerikan on enemmän lunta jos alaska ja muut pohjosemman osavaltiot lasketaan mukaan ;)) oleks kateellinen: tänäänkin olin shortsit jalassa? ;)

    VastaaPoista
  5. Nätit hiukset sulla! :) Toivottavast et pelästyny pahasti, ku avasit mun ja Fiian kortin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Haha vähän pelästyin ;D mut kiitos kortista kuitenki!! :))

      Poista